מן המקור – נצחון! הרצאה מאת יוגי בהג'אן

קטעים מהרצאה של יוגי בהג'אן, 31 בדצמבר 1992

תרגום: גלי סאט פוראן ליבנה

קחו שאיפה, בלב חזרו על המילה "נצחון" ונשפו. כך תמצאו את כוחם של מאה מלאכים מאחוריכם. ~ יוגי בהג'אן

עדיין לא למדתם מהי רוחניות. דת היא לא רוחניות. הידע שלכם הוא לא רוחניות. השמחה שלכם היא לא רוחניות. המזל הטוב והטרגדיות שלכם הם לא רוחניות. רוחניות היא התמודדות עם עצמכם בחיוך כאשר החיים מתעמתים אתכם. 

כל אחד, בין אם מלך או מלכה, עשיר או קבצן, אוהב או נוטש, עורך הדין או הנאשם, הולכים להיות מאותגרים על ידי החיים. דבר אחד אשר אינכם יכולים להמנע ממנו הוא אתגר. בין אם תאתגרו את האתגר או תכנעו לאתגר, זה מה שיקבע את הרוחניות שלכם. האם הרוח שלכם גבוהה יותר מן האתגר כדי שתוכלו להתמודד איתו? זה פשוט. אם הפנים שלכם והחסד שלכם לא נכנעים לאתגר אתם רוחניים. אחרת אתם לא. נקודה.

פשוט הינו מילה אחת. תקשיבו לי, אני לא נותן לכם שום מילה בסנסקריט או כל מילה דתית או שום דבר כזה. אני פשוט אומר לכם משהו שיוכל לעזור לכם לשרוד כנגד כל הסיכויים. בכל פעם כאשר אתם מתמודדים עם משהו ואין לכם תשובה, פשוט קראו לעצמכם מבפנים ואמרו "נצחון". השענו על ניצחון. הפכו את זה למילה מנחה. אני לא יודע מי אתם, מה אתם, מדוע אתם. אל תשאלו שאלות. אל תעשו את הניתוחים שלכם. אל תנסו לפתור בעיות. פשוט חזרו על המילה "ניצחון". נסו זאת. אתם תמצאו את כוחם של מאה מלאכים מאחוריכם.

יש לכם את חייכם שלכם. חיו אותם. אתם לא צריכים להשתייך ל 3HO או לדהרמה הסיקית או ליוגי בהג'אן, אולם היכן שתהיו, כאשר עולה קושי כלשהו, נוירוזות או פסיכוזות: בכל פעם שאתם זקוקים לעזרה, קחו שאיפה עמוקה ובלב אמרו באופן מוחלט את המילה נצחון ,VICTORY. ראו מה קורה.

תבורכו. היו יפים, מלאי שפע, היו החסד שלכם עצמכם. אלוהים ברא כל אישה, כל איש וכל אדם כאדם אחד.אלוהים אחד עשה את כולם כאחד. אלו אשר אינם מכבדים את האחדות Oneness של אלוהים, של עצמם ושל אחרים, הם בעלי הרס עצמי ולעולם לא יהיו מאושרים. אולם אלו אשר מחפשים את האחדות האלוהית, של עצמם ושל אחרים, יהיו מאושרים, משגשגים ויחיו חיים מלאי שמחה. זו הבטחה.

זהו, אם כן, דבר פשוט מאוד. אל תתערבו בנפש של אדם אחר. תנו לו להיות. חיו ותנו לחיות. לעולם אל תורידו את עצמכם למטה. לעולם אל תורידו את חבריכם למטה. לעולם אל תורידו את האויב שלכם למטה. תנו לו משחק טוב. תהנו.זה לא משהו שאנחנו צוחקים עליו. אנחנו רציניים לגמרי לגבי זה. אם אתם רוצים לעזור למישהו, תנו להם את המילה הזו. זו הזדמנות לגדילה, הזדמנות להיות חזקים. אנשים מתאימים ישרדו. לאנשים חלשים יהיו בעיות, בעיקר בעיות מנטליות. זוהי מערכת מאוד פשוטה. אין אדם על פני כדור הארץ אשר לא יהיה לו אתגר. האתגר מגיע בסופו של דבר. אתם זקוקים לחיוניות עבור הניצחון. אם אני מתחיל ללמד אתכם ועובר דרך המקצבים וכל זה, זה יקח כמאה. זה מאוד פשוט. יהיה לכם מיד ביטחון. תרגישו את הדחיפה. תדעו שיש משהו איתכם שהוא יותר טוב מכם. זה יראה לכם את הכיוון לניצחון, ואתם תהיו בסדר. זכרו: קחו שאיפה פנימה ובלב חזרו באופן מוחלט על המילה ניצחון VICTORY. פשוט נשמו לאחת, שתיים, שלוש שניות, חזרו על המילה בלב, ולאחר שעשיתם זאת שחררו את הנשימה.

ברכות לשנה החדשה ולחיים באשר הם. תנו לרוח להיות בגבכם, למלאכים לרקוד איתכם והתודעה שלכם תוביל אתכם לניצחון.

©1992 The Teachings of Yogi Bhajan

 

© 2024 קונדליני יוגה.

בניה - שמרת דיגיטל - מומחה מחשוב ואינטרנט, עיצוב - סטודיו לעיצוב הלית קלכמן